en stannfågel ger sig av -

Den där känslan, det som säger en att: det här är rätt. Det som känns extra mycket i hjärtat. Extra bra. Jag har inte hittat den och vet inte om jag ska fortsätta.

stressen / pressen

Farten och vinden, och jag hittar inte hem.

Hur ska jag veta om jag valt rätt? Allt är kaos och upp och ner. En stor klump i magen som säger nej medan huvudet säger gå gå gå.

Jag saknar tiden som var, på både gott och ont.
Ångrar saker jag gjort och inte gjort. Jag längtar efter framtiden och är spänd på vad som väntar men vill leva nu, inte då och inte sen.
Vad har jag nu? Är jag där jag vill? Vad är det jag saknar?

Har så många frågor men inga svar.

Jag minns vad jag minns, jag har glömt vad jag glömt. Det behöver inte ens ha hänt, det kan ha varit länge sen. Men jag kan också ha drömt, det är en känsla som jag alltid känt.


lämna avtryck
Märta som saknar dig säger:

Du skriver så himla fint och bra. Det kommer att lösa sig ska du se, det finns inga rätt och fel har jag insett - det finns typ bara bra och mindre bra.

2011-11-28 @ 16:34:36
du finns på http://martawolter.blogspot.com

dying to say this to you

namn
att minnas

du finns på

från mitt hjärta

Trackback
RSS 2.0