mänsklig värme

SNÄLLA KOM NÄRMRE, 37 GRADER CELSIUS ÄR ALLTING SOM BEHÖVS.
MÄNSKLIG NÄRMRE.

Jag har varit livrädd för att falla dit igen, jag har tänkt att jag aldrig kommer släppa in någon igen. Att jag aldrig kommer våga låta någon komma så nära igen. Så nära att personen rör mitt allra innersta. Men så dök han bara upp och jag föll och faller än. Mer och mer för var dag som går. Jag trodde aldrig att jag skulle få känna såhär. Samtidigt som jag är livrädd och vettskrämd för vad som händer så är jag så glad, han får mig att känna mig levande.



Att fånga en fjäril som vill fälla vingarna ut över världen, en fjäril som flyger mellan oss ibland. Vi kallar den lycka, den är svår att fånga den vill slita och rycka. Som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst, vilken kärlek som helst.



Snart tre veckor har gått sedan vi träffades första gången. Och jag försöker leva i nuet, inte tänka så mycket utan att bara vara och det är väldigt enkelt med honom.



Tack.


lämna avtryck

dying to say this to you

namn
att minnas

du finns på

från mitt hjärta

Trackback
RSS 2.0