släpp aldrig in dom här -

I fyra års tid har jag försökt att bygga upp murar kring mitt hjärta, min hjärna, min kropp.

Men det har alltid funnits kryphål, små små hål där det onda tagit sig igenom. Förökat sig och som samlad trupp sedan raserat varenda liten del av muren. Och mig.

Jag har ständigt gått runt och tänkt på det, räknat, oroat mig över egentligen helt oviktiga saker.
Saker som bara förstör för ens eget bästa.

Att aldrig känna sig nöjd eller tillfreds med sig själv.

Den tiden är förbi och jag tänker aldrig släppa in dom igen. Aldrig någonsin mer.

Jag tänker aldrig någonsin komma ner.

Det här året har börjat som vändningen och ska förbli det, jag ska fortsätta blicka framåt. Aldrig bakåt på det som gör ont.

Jag ska se till att det inte bara är tillfälligt denna gång. Hjärnspökena ska bort en gång för alla.

SLÄPP ALDRIG IN DOM HÄR


lämna avtryck

dying to say this to you

namn
att minnas

du finns på

från mitt hjärta

Trackback
RSS 2.0